Bag indgangen til vores hotel. I forgrunden ligger Leif og Luky`s lille cafe "Den danske bager" De er så søde mennesker og bager dejlgt brød.

Familien i hotellets pool

Mere pool

og endnu mere pool, man bruger altså meget tid i vandet i middagstimerne :o)

Her er der afslapning i skyggen foran Mona og Niels rum. Det er jo dejligt at sidde som konger og dronninger og få alt serveret, bare man vinker med hånden :o)

Her er vi på en aften tur til den lokale strand. Der var IKKE høje bølger denne gang.

På "Dino bar" har de en elefant turisterne kan klappe og fodre med bananer, mod betaling selvfølgelig. Ved ikke hvrfor Josefine ser ud som hun gør....varmen måske :o)

Dette er en lille lokal restaurant hvor de serverer Australsk kød, og det smager så fuglene synger, det er SÅ lækkert, et sted man bare MÅ besøge.

I Patong fandt vi sørme en Mc Donald, maden var nu meget som vi kender den, men ungerne skulle lige ind og smage kendt mad.

Niels faldt lige over denne søde unge sild, desværre var det på kathoey baren i Patong. Men køn er han/hun da ;o)

Mads er vores foretrukne tuk-tuk mand i Kata, han er rigtig sød og taler ok engelsk. Vi foretrækker at bruge ham til de ture vi tager på, så har man jo en lokal guide ved hånden og få "de gode steder" med.

Denne lille fyr fandt vi på en tur i regnskoven ved Bangpae vandfaldet længere oppe på Phuket.

Bambus ved bunden af vandfaldet.

En stor skøn sø der er dannet nedenfor Bangpae vandfaldet, her kan man tage en elefant tur rundt i den dejlige natur

Ungerne får endnu en forfriskning ved bunden af vandfaldet, der skal meget væske til i den høje luftfugtighed, man er drivende våd når man kommer ned.

Selve vandfaldet, det er nu svært at se hvor store det faktisk er, og hvor skønt det ligger i regnskoven, med alt det dyreliv man ellers kun ser i TV, incl. masser store giftige edderkopper

Da vi kom ned fik vi et skønt frugtfad.

Detter er en hund der adopterede os. Hundene løber rundt i gaderne i Thailand, men de er ikke udhungret og dårlige, men ganske venlige. Vi var dog ikke helt stolte af at gå ned i byen med ham her efter os, han var mere sjælden end køn, men trofast det var han :o)

Mona bag figenbladet...eller hvad det nu var for et blad, men der skal et stort blad til at drække det nødvendige så det blev dette skræppe blad :o(

Haven på det andet hotel

Mere have fra "Full Moon"

Haven med poolen i baggrunden

Udkigspunktet med et kig ud over Kata, Karon og længst væk Paton

Inde fra et munke kloster Mads tog os med ud til en dag

Her er klosteret oppefra. De skød fyrværkeri af jævnligt, det undrede os lidt, og vi fik at vide at det er til ære for deres gud, når man har fået noget man har bedt om, for sig selv eller for andre

Nicolai og Josefine på elefanten. Jeg nøjes med at se på. Ser ikke ud som om dyrene hygger

I regnskoven viste guiden ungerne hvordan de skærer riller i gummitrærerne, og samler dråberne til fremstilling af gummi

Josefine finder lige en mini banan på vejen, de er nu ikke gode at spise for os. Kort inden havde vi lige møde endnu en af de fæle edderkopper og en vandrende pind så man er lidt forsigtig når man går :o)

Vi skulle selvfølgelig se et abeshow, og fodre de kære små søde aberunger, de er kælende og søde....så længe man har frugt!

En af trænerne, Josefine og aben. 😕🐒

Josefine er ude at snorkle, men skal lige op og have lidt frugt og en tissepause

I vandet ved Maya bay eller "the Beach" stranden. Det ser lige så fantastiskt ud som i filmen.

Udsigt ud fra bugten

Vi holdt til i skyggen da det var i middagstiden vi var på øen

Mona og Nicolai i vandet.

Stranden hvor de hyggede og fangede fisk i filmen "The beach"

Phi Phi. Her kan man stadig se resterne af katastrofen der ryddede det meste af området. De er dog allerede ret langt med et nyt stort turist paradis :o(

I sommeren 2006 havde vi en fantastisk ferie i Thailand i tre uger.
Vi fandt en lokalt hotel med pool og god poolservice (hvilket Nicolai specielt benyttede)
Hotellet var dog blevet lidt for ringe og ikke særlig velholdt mere, så den sidste halvdel af ferien var vi på et andet hotel, det lå i "Regnskoven"
Ferien var så fantastisk at vi tog derned igen i sommeren 2007

Se Thailand 2007

Kig linket til det hotel vi boede på i sommeren 2007, det ser rigtig godt ud og ligger skønt lige ned til stranden ved Kata:

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

26.02 | 17:52

Din blog er fantastisk :)

------------------------------

24.08 | 22:33

Alle de nye (og lidt gamle) ting samlet på hjemmesiden,
tag et kig

11.04 | 13:23

Kig også forbi på facebook.
Del meget gerne, jo flere jo bedre

11.04 | 13:19

Har ikke butik og kører ikke på markeder.
Sælger her og på facebook.
Man er også velkommen hjemme hos mig, så aftaler vi en dag.
Alt er til salg, for rette pris

Du kan lide denne side
Hej!
Prøv at lave din egen hjemmeside ligesom mig! Det er nemt, og du kan prøve det gratis